Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Xριστουγεννιάτικα δεντράκια κι ένα εμπνευστικό τραγούδι - Christmas tree and a song that inspires



Χαζεύω στα διάφορα μπλογκ τόσα όμορφα στολίδια για τα Χριστούγεννα που πλησιάζουν. Είπα λοιπόν, να δοκιμάσω να φτιάξω κι εγώ το κατιτίς μου και ξεκίνησα με ένα απλό δεντράκι.
Καθώς το δούλευα, άκουσα στο ραδιόφωνο το τραγούδι του Φοίβου Δεληβοριά ¨Χριστούγεννα¨. Έχει μια νοσταλγία, μια ειλικρίνεια, μια αίσθηση γλυκιά και πικρή ταυτόχρονα. Ταίριαζε με τη διάθεσή μου κι έτσι το άκουσα ξανά και ξανά. Τα δεντράκια μου, λοιπόν , είναι κυριολεκτικά συνυφασμένα με το εν λόγω τραγούδι. Σας παραθέτω τη διεύθυνση, να πάρετε μια γεύση κι εσείς. http://www.youtube.com/watch?v=MtHyQNmLZ7g#t=34
Εννοείται, βέβαια, πως μπορείτε να κρατήσετε μόνο τη γλυκιά γεύση!



8 σχόλια:

  1. Απλό δεντράκι?? Ξεκίνησες??? Καλέ πανέμορφα είναι και με λεπτομέρεια! Μπράβο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E, και βέβαια ξεκίνησα! Με "κουρντίζουν" και τα παιδιά, κοιτάζω και των αλλονών και ...ζηλεύω (με την καλή έννοια). Ευχαριστώ, Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  2. Ωραία η δαντέλα πάνω στα δεντράκια!Πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει παααααααρα πολυ η δαντελα , απογειώνει το αποτέλεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα και καλοδουλεμένα δεντράκια!! Το δέντρο σου φέτος θα έχει ιδιαίτερα στολίδια και μάλιστα φτιαγμένα από τα χεράκια σου. Πολλά μπράβο. Περιμένουμε να δούμε πως θα είναι και τα πιο σύνθετα εφόσον αυτά είναι τα απλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν κι ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Ετοιμάζω κι άλλα εορταστικά υφασμάτινα στολιδάκια. Προσεχώς...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...