Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Πώς να φτιάξετε χιονόμπαλες - Snowballs: DIY









Η φίλη μου η Άννα αγόρασε προχτές κόκκινο μαλλί πλεξίματος  με σκοπό να φτιάξει πομ πομ στολιδάκια. Ταλαντεύτηκα λίγη ώρα να αγοράσω λευκό μαλλί κι εγώ αλλά τελικά δεν πήρα. Σκεφτόμουν πως το αποτέλεσμα δε θα ήταν αυτό  που επιθυμούσα. Δε θα έμοιαζε τόσο με μπαλίτσα χιονιού. Πειραματίστηκα λοιπόν κι έφτιαξα μπαλίτσες με συρματάκι πίπας. Η τεχνική είναι η ίδια που χρησιμοποιείται και για τα πομ πομ, όπως την είδα εδώ,
http://ruffledblog.com/diy-tuesdays-pom-pom-yarn-flowers/
Δεν είναι χαριτωμένες οι χιονομπαλίτσες μου;



3 σχόλια:

  1. Ωραίες!! Και στο δέντρο θα ταιριάζουν ωραία φαντάζομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον, αν κι εγώ προτίμησα να τα απλώσω ... μπουγάδα, όπως φαίνεται στην 3η φωτο...:)

      Διαγραφή
  2. Ειναι πολυ όμορφη όλη η ιδέα οχι μονο τα πομ πομ. Θέλω κ εγω μπουγάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...